«Жергілікті телевидение LTVS dimedia» - эфир және қызмет көрсетудің мінсіз сапасы. «LTVS dimedia» - сандық кескін сапасы және арнайы хабар тарату форматы. Супермаркеттегі пластмасса панельдер және сұйық кристалды диспетчерлер кассалық машиналардан жоғары сервистер мен өнімдер туралы ақпаратты және жарнаманы тиімді түрде табуға мүмкіндік береді.
Жарнама бізді үйде, жұмыста, кинотеатрда, супермаркетте, көшеде және көлікте жүріп, біздің бейнебақылауда жарнама ретінде сатып алушылық деп санайды. Шопинг - бұл «жарнамалық жады» арқылы саяхат, адамдар өздерінің таңбалары мен логотиптері арасында өз таңдауын жасаған кезде, олардың бастарындағы қасиеттер мен сапа туралы ақпаратты еске түсіреді. Және қосымша жарнама әсері өте жарамды.
Компанияның жарнамалық тақтасы орналасқан сауда орындарында, әдетте, аудитория жүз пайызға белгілі. Жарнамалық кампаниялар мінсіз бағытталған. Жарнама беруші контактілерді жарнама уақытын емес, белгілі аудиториямен сатып алады. & Nbsp;
Мақсатты жарнама ортадан «мақсатты емес» қарағанда 2,7 есе артық пайда әкеледі.
Сату аймағында бірдей табыспен көрсетілетін жарнамалар дүкенде «қолында» сатылатын өнімді және дүкендермен ешқандай байланысы жоқ түрлі қызметтерді ұсынады. Жоғары табыстары бар, белсенді өмір салтын ұстанатын адамдардың қажеттіліктеріне назар аудара отырып, сіз осы аудиторияға арнайы қызмет көрсетуге тиімді түрде қол жеткізе аласыз.
Өнімді насихаттау үшін жарнамалық хабарламамен байланысулардың оңтайлы саны мақсатты аудиторияның тұрақты оң өнім имиджін қалыптастыруды қамтамасыз етеді.
Адамдардың көпшілігі визуалды болып табылады, сондықтан олар бейне пішімін жақсырақ қабылдайды. Клиенттердің ақпаратты бір көзқараспен оқуға ыңғайсыз қабылдайтыны оңай. Адамның көзі әрдайым жарқын, қозғалыстағы суретке түспейді, статистикалық билбордтар тиісті көңіл аудармайды. Статистикалық мәліметтерге сүйенсек, плазмалық панельдегі жарнамаға назар аударған адамдар статистикалық билбордтың шығармашылығын байқағандардан бірнеше есе көп.
Жарнамалық кампаниядағы экрандарды пайдалану брендтің пайдасы мен мәртебесі туралы айтады.
Тұтынушыда ұсынылған өнім бірлестігі жоғары технологиялық тасымалдаушы, стильді және заманауи графика, патетикалық және мәртебелі орналастыру арқылы қалыптасады.
Сауда орталықтарындағы плазмалық панельдердің дұрыс орналасуы жоғары сапалы дыбыспен бірге сатып алушылардың назарын аударуға мүмкіндік береді.
Адалдық — бұл ресурсқа тапсырыс берушілердің көзқарасы және сатып алу үшін қайтадан қайтару ниеті. Түпкі өнімді сатып алушылардың адалдығы тауарларды өндірушілер үшін және тауарларды тарататын бөлшек желілер үшін ең маңызды бәсекелестік артықшылықтардың бірі болып табылады. Ұсынылған тасымалдаушы - аудиторияның адалдықты арттыруға бағытталған науқандар, сатылымдар және басқа да іс-шаралар өткізу кезінде қосымша назар аудару мүмкіндігі.
Мониторларда жарнаманы қолдануға болатын мақсаттар жаһандық (сурет роликтері жағдайында) және жергілікті (нақты тауарларды сөрелерде сатуға арналған) болуы мүмкін. Сонымен қатар, плазмалық панельдер BTL және POS әрекеттеріне арналған тамаша құрал болып табылады.
Жарнамалық материалдардың арнайы жүйесі. Сіз клипті таңдалған ақпарат құралдарына орналастыра аласыз немесе оны нақты уақыт режимінде өзгертуге болады.
Суретпен тұтынушының байланыс уақыты өте қысқа уақыт. Тиісінше, жарнамаларда көңіл бөлінеді, негізінен жеке суреттер мен имидждік динамиканың экспрессивті сипатына. Эфирлік мазмұн тұтынушыға назар аударады, осылайша аудиториямен жоғары деңгейде байланыста болады.
Бәсекеге қабілетті сапалық сипаттамалардан басқа, мақсатты аудиторияның өмірлік құндылықтары мен өмір салтына жүгінетін жарнамалардағы эмоциялық құрамдас бөліктер бар. Осылайша, тасымалдаушының қасиеттері өнімге оң көзқарас қалыптастырып, тұтынушыға көрнекі және күшті әсер етуге мүмкіндік береді.
Плазмалық панельдердегі жарнама сауда орталығына келушілерді тітіркендірмейді. 67%-дан астамы мұндай жарнаманы пайдалы деп есептейді, ал 62%-ы мұндай жарнамалық хабарламаларды сенімділікпен қарайды. Телемонитор аудиториямен бұқаралық ақпарат құралдары ретінде қабылданады, бұл әсері теледидар жарнамасының әсеріне жақын. Жарнамалар көбінесе ойын-сауық ақпаратымен араласады: көрермендер, музыкалық бейнелер, мультфильмдер және т.б., сондықтан сатып алушыны артық жүктемеу және жарнамадан асып түсетіндіктен оны тітіркендірмеу үшін.
Жарнама тікелей сату орнына қойылғандықтан, тұтынушы жарнамалық хабарламамен тікелей байланыста тауарларды сатып алуға мүмкіндік алады. Коммерциялық емес мазмұнның болуы бұқаралық ақпарат құралдарына қосымша назар аударады.
Бейне жарнамалық мүмкіндіктері өнімнің бірегейлігін көрсетуге, оң, жылы қауымдастықтар жасауға және компанияның қызығушылығын арттыруға мүмкіндік береді. Клиентпен эмоционалды байланыс — бәсекелестік артықшылығы. Сондықтан бизнес белгілі болады. Сіздің өніміңіз еске алынып, көрерменге ұнаған әңгіме арқасында аналогтардан ерекшеленеді, оған жағымды эмоциялар сыйлады, бейнежазбаны аяғына дейін көргісі келді.
«Дисплейинтермедиа» компаниясы жарнама нарығында 2001 жылдан бері жұмыс істейді.
Алдымен Қазақстанның жергілікті теледидар нарығында. Тексерілген шешімдер. Жоғары сапалы іске асыру.
Біз cash&care желісінде сандық жарнамалық қызметтерді ұсынатын жалғыз оператормыз.
Қазіргі заманғы маркетинг құралдарын пайдалану. Тиімділікті талдау.
Біз тез және дәл жұмыс істейміз. Уақыт ақша!
Жұмыстың мөлдір схемасы. Ашықтық Өзара тиімділік.
Әрбір жоба үшін ең жақсы шарттар! Қосымша бонустар!