Біздің нысандарымыздың негізгі келушілері орта деңгейдегі адамдар болып табылады. Әдетте, бұл белсенді қалалық тұрғын, орташа жасы 22-45 жас, автокөлік бар, ұялы байланыс қызметтерін пайдаланады, шетелге баруға, спорт клубтарына, кинотеатрларға, мейрамханаларға, нарықта ғана емес, стоматологиялық клиникаларды, сұлулық салондарын және .p.
Супермаркетке барғандардың шамамен 76% аптасына кем дегенде 2-3, 36% супермаркеттерге күнделікті немесе күн сайын, 16% аптасына бір рет супермаркетке барады. Супермаркеттердің 41% кейде кейде кассалық машиналардың мониторларындағы жарнамаға назар аударады.
Супермаркетке келушілердің көпшілігі:
Мониторлардағы жарнамаға қатынасы:
«Стандарт» форматындағы жалпы ротация тәулігіне 56 рет, «Премиум» форматында тәулігіне 112 рет. Супермаркетте 30-дан 45 минутқа дейін болған кезде, келуші «Стандарт» форматында 3 рет және жарнаманы «Премиум» форматында 6 рет көреді. Көптеген жерлерде ақпарат пен жарнаманың болуы тұтынушыға жүйелі түрде қалыптастыруға және күн сайын онымен жұмыс жасауға мүмкіндік береді.
Орташа өтуді тексеріңіз (адам/күн): 4.000
Келушілердің жалпы ағымы (күн): 4.000 х 1,8 = 7.200
Келушілердің жиынтық ағыны (ай/жыл): 216.000/2.592.000
Орташа жыл сайынғы тексеру (адам/күн): 84.000
Келушілердің жалпы ағымы (күн): 84.000 х 1,8 = 151.200
Келушілердің жиынтық ағыны (ай/жыл): 4.536.000/54.432.000
Орташа өтуді тексеріңіз (адам/күн): 21.000
Келушілердің жалпы ағымы (күні): 21.000 х 1,8 = 37.800
Келушілердің жалпы ағыны (ай/жыл): 1.134.000/13.608.000
Орташа жыл сайынғы тексеру (адам/күн): 109.000 күніне/адам
Келушілердің жалпы ағымы (күн): 196.200 күніне/адам
Келушілердің жалпы ағыны (ай/жыл): 5.886.000/70.632.000 адам. айына/жылына
Халықаралық коэффициент (1.8) келушілердің жалпы ағынын есептеу кезінде қолданылады.
Жылдық орташа нақты тексерулер осы факторға көбейтіледі дүкенге тек бір адам ғана емес, сонымен бірге отбасы да қатысады 2-3 немесе одан да көп адамнан тұратын топтар, ал бұл жағдайда тексеру біреуін бұзады.
Дамыған елдердің көптеген компаниялары жергілікті теледидар жүйелерінің жарнамалық және ақпараттық әсер етудің әмбебап және икемді құралы екендігін мойындады. Бүгінгі күні MARS, P&G, Sulpak, ТехноДом, Адал–Сут, Вимм-Билль-Данн, КазКом, Колгейт, Маслодел, Danone, Евразийский, Астана–Моторс, CY Корона, Альянс Банк және басқа.
«LTVS dimedia жергілікті телевизиялық жүйелер» - хабар тарату мен қызмет көрсетудің мінсіз сапасы. Жоғарыда айтылғандарға байланысты біз медиа-арнаға толық немесе жан-жақты орналастыруға дайынбыз. Рахмет, жемісті ынтымақтастыққа үміттенеміз!